وبسایت حمیدرضا لاچین - فعال در حوزه‌ی منابع انسانی، رهبری و توسعه فردی

رویای من ساختن یک فرهنگ کاری مبتنی بر به‌زیستی هست. فرهنگی که در اون سلامت جسمانی، روانی، روحانی و عاطفی انسان‌ها مقدم بر هر اولویت دیگه‌ای تو محیط کاره و کار، منبعی برای بهبود کیفیت زندگیه.

وبسایت حمیدرضا لاچین - فعال در حوزه‌ی منابع انسانی، رهبری و توسعه فردی

رویای من ساختن یک فرهنگ کاری مبتنی بر به‌زیستی هست. فرهنگی که در اون سلامت جسمانی، روانی، روحانی و عاطفی انسان‌ها مقدم بر هر اولویت دیگه‌ای تو محیط کاره و کار، منبعی برای بهبود کیفیت زندگیه.

وبسایت حمیدرضا لاچین - فعال در حوزه‌ی منابع انسانی، رهبری و توسعه فردی

معرفی نشریه سامانه نو

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

فصلنامه ی سامانه، در آبان ماه سال 1376، تحت عنوان نشریه ای علمی پژوهشی، توسط دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده صنایع علم و صنعت آغاز به کار کرد و پس از چندی به نشریه ای شاخص و معتبر در زمینه ی مهندسی صنایع و مدیریت تبدیل شد و در سال 1389، پس از 13 سال فعالیت درخشان به فعالیت خود پایان داد. در این مدت، بیش از 30 شماره، 3 پیش شماره و 6 ویژه نامه منتشر کرد که برخی از آن ها علاوه بر دانشجویان، نظر برخی سازمان های تولیدی و خدماتی مشهور کشور را نیز جلب کرد.

سامانه، در حالی فعالیت خود را به پایان برد که در میان دیگر نشریات مهندسی صنایع ایران، به نشریه ی شناخته شده و معتبر تبدیل شده بود و در میان مشترکان سامانه، علاوه بر دانشجویان و دانش‌پژوهان، نام سازمان های تولیدی و خدماتی بعضا مشهوری به چشم می خورد. همچنین در کنار آنها کتابخانه‏های چندی از دانشگاه‏های ایران و اعضای هیات علمی آنها دیده می‏شود.

سرانجام پس از گذشت چند سال تعدادی از دانشجویان جویای یادگیری، کسب دانش و تجربه‌های جدید، با احیای نشریه‌ی سامانه به همراه رویکردهای جدید، تصمیم به پیمودن ادامه‌ی این راه گرفتند تا بتوانند نشریه‌ای علمی تخصصی، شایسته‌ی نام و جایگاه دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، به منصه‌ی ظهور گذارده و بهاری دیگر برای سامانه، تحت عنوان سامانه نو رقم زنند.

اولین شماره نشریه سامانه نو، روز شنبه مورخ 25 اردیبهشت‌ماه نشریه سامانه نو در جلسه شورای آموزشی، پژوهشی با حضور اعضای آن، رونمایی شد.

آرمان نشریه ی سامانه نو :

آرمان گروه دانشجویی سامانه نو، ایجاد محلی برای رشد و پرورش اعضای آن، به عنوان اصلی ترین ذینفعان تعریف شده برای سازمان، در چارچوب ارائه خدمت به دیگر ذینفعان در جهت کسب رضایت آنان می باشد. سامانه نو بر آن است که دستیابی به این مهم را در جهات زیر ممکن سازد:

ارائه خدمات به اعضا در قالب آموزش مهارت ها و برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی.

بررسی نظرات و ایده های دانشجویان و بستر سازی جهت اجرایی کردن آن ها.

تبدیل شدن به پرطرفدارترین نشریه مهندسی صنایع کشور.

فعالیت در جهت تربیت و پرورش مهندسین صنایع کارآمد و متعهد.

بسترسازی برای تبدیل دانشکده به محیطی فعال، زنده و مملو از فرصتهای پیشرفت.

معرفی جذابیت ها و فرصت های صنعت به دانشکده و معرفی افراد مستعد به بازارکار.

ارائه محتوا به صورت مجله الکترونیکی مهندسی صنایع در سطح کشور.

ایجاد شبکه ارتباطی بین فارغ التحصیلان موفق و دانشجویان.

رسالت نشریه ی سامانه:

 ایجاد، جمع آوری، و انتشار گزیده‏ی دانش مرتبط با مهندسی صنایع، تا مورد استفاده ی دانشجویان، اساتید، مدیران و مهندسین صنایع قرار گرفته و از آن طریق، در پیشبرد سطح علمی این شاخه از مهندسی در ایران موثر باشد. همچنین اعضای این نشریه سعی دارند با کمک گرفتن از دانشجویان تحت عنوان فعالیت های هدف مند دانشجویی، امکان تبدیل دانشکده به محیطی فعال، زنده، و پر از فرصتهای پیشرفت را فراهم کنند.

نشریات: 

از اردیبهشت سال 1395 تا کنون 4 شماره از نشریه سامانه نو منتشر گردیده است که بنده توفیق همکاری در شماره های 1 و 2 و 3 و 4 به عنوان عضو هیئت تحریریه را داشتم و همزمان مسئول تیم صنعت نشریه سامانه که مسئولیت اصلی آن انجام امور اجرایی نشریه مانند برگزاری همایش های و تهیه مصاحبه های مرتبط با هر موضوع نشریه بود.

نشریه شماره صفر:

نشریه شماره 1:

نشریه شماره 2 و 3:

نشریه شماره 4:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی